En model til min blog.

Grunden til jeg ikke har skrevet de sidste dage, er jeg ikke har haft inspiration til at tage billeder. Jeg ved ikke hvad jeg skal tage billeder af, eftersom det bare vil blive noget a la det samme. Jeg kunne vise jer gamle billeder, men det er vel sjoves med nye? Det med at ville finde en model, er stadig i tankerne. Jeg har virkelig forsøgt at sprede mit indlæg om jeg søger en model, men det virker ikke rigtigt. Indtil videre har jeg kun modtaget en ansøgning, og jeg vil gerne modtage nogen flere før jeg bestemmer mig. Jeg har også fået spørgsmål hvorfor jeg ikke bare spørger en ven, og det er simpelhen fordi jeg ikke aner hvem jeg skulle spørge - også fordi det kunne være sjovt med et ukendt ansigt. Det kunne være jeg bare skulle spørge en, men jeg ved kun hvem jeg ikke gider bruge som model.
Det irriterende det skal være så svært at finde en model.

2 kommentarer:

  1. Hvordan skal ansøgningen se ud? (:
    Og hvor bor du? - Kbh eller?

    SvarSlet
  2. Jeg har skrevet et indlæg om det, hvor der står hvad det kræver for at kunne sende en ansøgning.
    Og jeg bor i Odense, altså modellen skal bo så han/han har mulighed for at komme til Odense og sådan.

    SvarSlet