SØGER EN MODEL

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at prøve noget nyt, inden for at tage billeder og sådan. Jeg tror nemlig det kunne være fedt, at prøve at tage billeder af en som skal forstille at være model, og ikke bare ens veninde. Derfor har jeg valgt at søge en pige og/eller dreng, som gider stå model. Jeg har ingen krav for du bærer titlen som model i forvejen, men søger dog personer med et unikt udseende. Det er også et krav du bor nær Odense, eftersom jeg havde tænkt mig vi evt kunne tage nogen billeder i byen, eller ved havnen. Vi kunne også gå på opdagelse, og måske aftale at mødes igen en anden dag for at tage nogen flere billeder.

For lige at stemple mine krav op, kan du få dem her så vi alle er klarer på hvad de er:
-Jeg søger nogen mellem omkring de 13-16 år. + - gør ikke så meget.
-Du skal bo i nærheden af Odense, eftersom det ville være for besværligt at få en fra Skagen her ned. Eller så skal du være en person der bare generelt have muligeden at komme til Odense, uden de store problemer.
-Du skal have tilladelse fra dine forældre, eftersom jeg ikke gider en mase bøvl med det.
-Jeg skal ikke bruge de billeder til andet end udgivelse på min blog, og for at eksperimentere med mit kamera. Så ved du det.
-Du skal være lidt af et unikt menneske, eller generelt bare være en smule interesant på dine billeder.

Hvis det skulle lyde noget for dig, er du velkommen til at sende en mail til sara_emilie@live.dk. I mailen skal jeg have et portræt og et billede af hele din figur. Tilføj gerne dine mål, men det er ikke et krav. Sidst men ikke mindst skal jeg have navn og alder, og en lille beskrivelse af dig. Din personlighed kan nemlig måske blive spejlet i de billeder vi ender med at tage.

Der gives ikke løn, men jeg vil gerne betale for et enkelt billede vi kan få printet hos en fotoforhandler, som en lille souvenir.

Hver frisk, send mig en mail hvis du skulle være interesseret! Send også gerne denne annonce videre til andre du kender, som måske ønsker et job som 'model'.
//Davidsen

7 kommentarer:

  1. Hvorfor bor jeg ikke nær Odense, kære sovseveninde?
    Held og lykke, Sara. <3

    SvarSlet
  2. Jeg bor på vestfyn xD
    så det skulle nok kunne klare det xD <3

    SvarSlet
  3. Flora, spørg dine forældre. <3
    Og tak!

    Marie Louise, du kan jo altid sende en ansøgning. :)

    SvarSlet
  4. Tja, det tror jeg, jeg gør så, Sara! <3

    SvarSlet
  5. Sara, hvornår regner du med at det skulle være hvis det var? (:
    Hvis du er interesseret i mig - eventuelt - kan det måske være i sommerferien eller før.

    SvarSlet
  6. Jeg tror det ville være for besværligt, jeg vil gerne have en model der bor som sagt i nærheden af Odense

    SvarSlet
  7. Lige præcis. ): Hvorfor, mor, hvorfor bor vi ikke i Odense?!

    SvarSlet